Translate

úterý 18. listopadu 2014

Recept: Grilovaný losos se sýrovou omáčkou a domácí hranolky

Protože jsem včera griloval doma čerstvého lososa z norských zdrojů - Díky Honzo! tak se pochlubím bohužel ne svoji fotkou, ale aslespoň výborným a jednoduchým receptem :)

Co budeme potřebovat?

Omáčka:
Zrající sýr - kousek nivy, apod.
Kousek měkkého sýru camember, hermelín - zase malý kousek
Smetanu
Máslo

Čerstvého lososa
Bylinky dle chuti - já měl petržel a kopr(čerstvé)
Sůl
Pepř

Brambory
Koření na ameriky
Bylinky

Jak na to?

Lososa položte na pečící papír, již rozdělěného na porce a ochuť te bylinkami, hrubozrnou solí a mletým pepřem. Nepoužil jsem žádný olej na zástřik. Pekl jsem v předehřáté troubě asi 5min na 170stupnů a pak pod grilem do max cca 10min na 200stupnu až je ryba krásně růžová! Přidal jsem fazolové lusky k rybě pod gril, štávu kterou pustila vsřebaly předtím spařené lusky a doplnili již tak úžasnou chuť lososa!

Ameriky se pekli asi hodinu zasypané kořením a lehce zastříklé olivovým olejem.

Omáčka je jednoduchá - na pánvi rozpustíte máslo a přidáte kousky sýru - já měl zbytky a doplnill jsem smetanou. Osolte zlehka a opepřete čerstvě nampletým pepřem. Za stálého míchání nechte zhoustnout.

Rybu servírujte, přelijte omáčkou. Ameriky a lehký zelený salátek a vykouzlíte neodelatelný oběd! Dobrou chuť!!







Žádné komentáře:

Okomentovat